Avon produktu brošūra kļūst digitāla

Multi-nacionālais sociālās pārdošanas skaistumkopšanas zīmols šobrīd nepārtraukti atjauno savu biznesu. Ir notikušas krasas pārmaiņas vadībā, nekustamajā īpašumā, produktu ražošanā… Saraksts turpinās, taču Avon cer, ka pāreja uz digitālām brošūrām (līdz šim 12 valstīs) palīdzēs virzīt zīmola biznesu visā pasaulē.

Kopš pilna produkta brošūra ir pieejama tiešsaistē, aģentiem visā pasaulē ir jāpārveido savu YouTube un IGTV video stratēģijas (jo daudzi izšķirsta katru papīra brošūras lapu savu sekotāju priekšā). Taču tas ir mazākais no kompānijas satraukumiem.

Pagājušā gada janvārī Avon pārcēla savu galveno mītni uz Eiropu pēc atdalīšanās no Ziemeļamerikas biznesa (kas tagad pieder Cerberus Capital Management).

Šajā mēnesī tika ziņots, ka Avon ir pārdevis savu pēdējo ASV skaistumkopšanas produktu ražošanas rūpnīcu Francijas kompānijai, kas pazīstama kā Fareva Group.

Uzņēmums, kas dibināts 1886. gadā, cer, ka tas paliks relevants kosmētikas un personīgās aprūpes tirgū.

Digitālā vide ir fundamentāla

Mūsdienu skaistumkopšanas mazumtirdzniecības ainava ir pastāvīgā plūsmā, bet ap mobilajām un digitālajām tehnoloģijām grozās gandrīz katrs darījums.

Tādēļ nav pārsteigums, ka jaunā Avon digitālā tehnoloģija rada lielus rezultātus. “Digitizācija ir mūsu stratēģijas pamatā, jo mēs veidojam jaunu, mūsdienīgu un relevantu Avon, kas ir tuvs gan klientam, gan augstajām tehnoloģijām,” saka Jan Zijderveld, Avon vadītājs kopš šā gada februāra, kad viņš pārņēma lomu, kuru iepriekš turēja Sheri McCoy.

“Mēs intensīvi strādājam, lai izveidotu pareizos instrumentus, tādējādi atbalstot mūsu 6 miljonu spēcīgo skaistumkopšanas uzņēmumu tīklu un palīdzētu viņiem nodrošināt personīgu apkalpošanu saviem klientiem, kuras pamatā ir spēcīga digitālā spēja,” Zijderveld saka, preses relīzē, kurā paziņots par jauno skaistumkopšanas produktu brošūras formātu. “Šis pilotprojekts ir sācies daudzsološi ar milzīgu potenciālu, īstenojot to arvien plašāk,” viņš piebilst.

Mērķis ir uz datiem balstīta mobilā iepirkšanās

Daudzi uzņēmuma mikrouzņēmumēji (pazīstami arī kā aģenti vai pirms tam Avon Dāmas) tagad ir aprīkoti ar digitāliem rīkiem, lai palīdzētu tiem pārdot.

“Avon” globālās digitālās platformas un pieredzes komanda ir izveidojusi pilnīgi digitalizētu mobilo e-interaktīvo brošūru, kas ļauj Avon pārstāvjiem ātri un efektīvi savienoties ar saviem klientiem, izveidojot personalizētu pirkumu grozu ar e-iespējām, ko var koplietot, izmantojot WhatsApp un Facebook Messenger – nosūtot jaunākās tendences un produktus tieši uz mobilo tālruni.

Jaunā tehnoloģija ir izveidota 12 valstīs; Starp tām ir Brazīlija, Argentīna, Meksika, Krievija un Turcija, un drīz tiks pievienotas vēl. Saskaņā ar firmas paziņojumu presei, pirmā digitālā iepirkuma brošūra Avon piesaistīja aptuveni 500 000 lietotāju pirmajās 48 stundās.

https://www.cosmeticsdesign-europe.com/Article/2018/08/16/Instagram-influence-new-nail-art-brand-launches

https://www.cosmeticsdesign-europe.com/Article/2018/07/12/Avon-product-brochure-goes-digital

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s