Instagram ietekme – izveidots jauns nagu mākslas zīmols

Pamatojoties uz dibinātājas, nagu mākslinieces, Sophie Harris-Gleenslade plašo Instagram popularitāti, Apvienotajā Karalistē ir izveidots jauns pielīmējamo nagu zīmols.

Kā zīme par milzīgo influenceru potenciālu ietekmēt reālās pasaules tendences un produktu izstrādi, jaunais zīmols “The Illustrated Nail” nosaukts pēc Sophie Harris-Gleenslade Instagram segvārda.

illustrated-nail-1

Jaunā zīmola “The Illustrated Nail” īpašajiem, rokām apgleznotajiem nagu dizainiem ir lojāla 500 tūkstošu sekotāju kopiena, šos dizainus nēsā daži no nozares atpazīstamākajiem cilvēkiem un tie ir redzami tādos žurnālos kā, piemēram, Vogue, Elle un i-D.

Palaisti tirgū augustā, sadarbībā ar “Boots”, šie pielīmējamie nagi ir perfektas mākslinieces sarežģītāko un populārāko, rokām apgleznoto dizainu kopijas, padarot šo sortimentu par pirmo šāda veida, kas sasniedzis tirgu.

Influenceru ietekme: nevajadzētu novērtēt par zemu

Intimitāte un autentiskums, ko patērētāji pieprasa no saviem skaistumkopšanas zīmoliem, nozīmē to, ka digitālā reklāma un abpusēja komunikācija ir kļuvusi par milzīgu biznesu nozarē.

Kā teikts nesenajā “The Drum” ziņojumā, tie skaistumkopšanas nozares spēlētāji, kas izmanto šo potenciālu, piedzīvo vislielāko izaugsmi.

“Krāsu kosmētikas kategorija īpaši pievērš uzmanību vlogeru paaudzei, pateicoties tās vizuālajai dabai, veicinot pieprasījumu pēc make-up apmācībām. Izveidot attiecības lielā mērogā vislabāk izdodas tiem, kas prot pārsteigt,” paskaidroja Greg James no “The Drum”.

“Ņemsim par piemēru Lielbritānijas skaistuma un ādas kopšanas zīmolu „Charlotte Tilbury”. „Charlotte Tilbury” YouTube kanālā ir 256 videoklipu un tam ir 574 828 abonentu,” viņš saka.

“Salīdzinājumam, L’Oreal Paris Apvienotās Karalistes un Īrijas oficiālajā YouTube kanālā ir 660 video, bet tikai 45 290 abonentu. Personības jaudas, ​​autentiskuma un novitātes apvienojums izjauc ierasto un dod iespēju zīmolam gūt panākumus.”

Sadarbība ar Lielbritānijas ražotāju

Jaunā “The Illustrated Nail” zīmola izstrāde tiek uzsākta sadarbībā ar britu skaistumkopšanas ražotāju H&A.

H&H saka, ka zīmols jau ir piesaistījis lielu interesi: Holly Humphreys, licencēšanas un mārketinga vadītāja saka: “Mēs priecājamies uzsākt šādu krāšņu produktu pārdošanu sadarbībā ar Sophie.”

“Kopš mūsu svētku pasākuma “Christmas in July” festivālā, mēs esam saņēmuši tik lielu interesi par šo kategoriju. Zīmols ir tik aizraujošs un atšķirīgs – ir laiks kaut kam jaunam nagu pasaulē!”

https://www.cosmeticsdesign-europe.com/Article/2018/08/16/Instagram-influence-new-nail-art-brand-launches

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s