Vai skaistums kļūst lēts?

Šodien saskumu par redzēto izstādē (šoreiz nerunāšu par semināriem un notiekošo uz skatuves). Arī es dodos katru gadu iepazīties ar tendencēm, jaunumiem, novērtēt dalībniekus un satikt skaistumkopšanas nozares cilvēkus. Bet cilvēki ir mana stāsta skaistākā daļa. Kādreizējā profesionāļu dvaša tik knapi jūtama. Līdzās jauniem, nezināmiem tirgus līmeņa produktiem, atrodami ekskluzīvi pakalpojumi, tostarp ilgus gadus tirgū atrodami zīmoli un jā, arī daži gaumīgi stendi. Viss vienā, tik lielā “katlā”. Tāda masu “tirgus” un lētuma sajūta, īpaši, kad ieraudzīju stendu ar četrām bling bling stilā apģērbtām dāmām stendā. Tas mani pilnīgi “atsvieda” atmiņās divdesmit gadus atpakaļ. Stendi kļūst aizvien mazāki, iespējams, tāpēc aizvien vairāk, un nav vairs to individualitātes. Tik ļoti pietrūkst kvalitāte un smalkums. Jo tālāk no durvīm, jo bēdīgāk tas viss izskatās, dalībnieki pat nelaimīgi izskatās. Tas pats tirgus arī otrā – frizieru hallē. Kur ir palikuši visi lielie zīmoli? Vai tādai ir jābūt skaistumkopšanas nozarei?! 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s