Avon produktu brošūra kļūst digitāla

Multi-nacionālais sociālās pārdošanas skaistumkopšanas zīmols šobrīd nepārtraukti atjauno savu biznesu. Ir notikušas krasas pārmaiņas vadībā, nekustamajā īpašumā, produktu ražošanā… Saraksts turpinās, taču Avon cer, ka pāreja uz digitālām brošūrām (līdz šim 12 valstīs) palīdzēs virzīt zīmola biznesu visā pasaulē. Continue reading Avon produktu brošūra kļūst digitāla

5 padomi sava zīmola un reputācijas attīstīšanai

Neskatoties uz to, vai tiek attīstīts personīgs zīmols, sava salona, privātprakses vai kosmētikas zīmols, pamata soļi to veiksmīgai attīstīšanai ir tie paši. Zīmols neizveidojas vienas nakts laikā. Jābūt gatavam  ilgtermiņa smagam darbam un nepadoties – ar pareizu pieeju un degsmi tu panāksi sava zīmola izaugsmi. Continue reading 5 padomi sava zīmola un reputācijas attīstīšanai

Sportisks stils un skaistumkopšana: kur šie abi koncepti satiekas?

Šajā intervijā ar nozares ekspertu Lia Neophytou, asociēto analītiķi tirgus izpētes uzņēmumā GlobalData, atklāsim, ko nozīmē termins “athleisure” jeb sportiskā mode un kā tas atspoguļojas skaistumkopšanas tendencēs.

Kur rodas pieprasījums pēc athleisure skaistumkopšanā? Continue reading Sportisks stils un skaistumkopšana: kur šie abi koncepti satiekas?

Kosmētikas izmēģinājumi uz dzīvniekiem: Eiropas parlamenta locekļi ierosina aizliegumu visā pasaulē

Eiropas Savienībai līdz 2023. gada jāuzsāk diplomātisks aizliegums kosmētikas izmēģinājumiem ar dzīvniekiem, paziņoja Eiropas Parlamenta vides komitejas locekļi.

Eiropas Savienībā visu uz dzīvniekiem pārbaudītu kosmētikas līdzekļu tirdzniecība ir aizliegta kopš 2013. gada. Continue reading Kosmētikas izmēģinājumi uz dzīvniekiem: Eiropas parlamenta locekļi ierosina aizliegumu visā pasaulē

BEAUTY EXPERT